KALİTE POLİTİKAMIZ
  • Müşteri memnuniyeti,
  • Çalışanların memnuniyeti,
  • Kaynakların verimli kullanılması,
  • Ekip çalışması,
  • Vizyona (nihai hedef) yönelik çalışma programı uygulanması,
  • İstatistiki verilere göre hedefler / politikalar belirlenmesi ve uygulanması,
  • Çalışanların eğitim seviyelerinin yükseltilmesi ve uzman kadrolar yetiştirilmesi,
  • Değişim odaklı olunması,
  • Sürekli olarak iyileşme yönünde adımlar atılması,
  • Rekabet konusunda sürekli olarak iyileşmek,
  • Müşterilerin yeniliklerle ilgili bilgilendirilmesi / eğitimler verilmesi,
  • Firma imajının sürekli olarak kuvvetlendirilmesi,
  • Ülkemizin kalkınmasına yaptığımız katma değerin sürekli olarak yükseltilmesi,